Träning inställd...

Hej allihopa!

Just nu skulle jag egentligen varit helt genomsvettig efter ett tufft IW-pass, men när jag efter skolan skulle traska iväg mot gymmet kände jag verkligen inte för att träna idag! Finns det någon anledning att träna om jag inte känner för det frågade jag mig då och självklart var svaret NEJ! Jag tränar för att jag tycker det är kul och har jag ingen lust att träna gör jag det inte heller! Istället hamnade jag och Julia på Piece of Cake och mumsade i oss kladdkaka och hallon cheesecake! Jag kände att jag behövde lite socker och värdefull tid med min fina vän! 

Ha en fin fredagskväll! 
Puss och kram <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0