Välbehövligt tjejsnack...

Hej allihopa!
 
Idag har det varit en ganska så händelselös dag i Sannas liv, men det kan ju inte alltid hända en massa saker. Jag har tagit det ganska så lugnt och vilat min lilla sträckning och under nästan hela eftermiddagen satt jag med skolarbete. Efter middagen kände jag att det fick vara nog med skola för idag och bestämde mig för att sticka hem till Jessan för lite mysigt tjejsnack! Helt klart så mycket bättre än matte och kemi!
 
 
Nu är jag hemma igen och ska nog ta och bädda ner mig i sängen. Hm, först måste jag bara få bort hunden därifrån. Känner att det inte kommer bli så populärt, men han är helt enkelt för stor för att vi båda ska få plats. På tal om det så skulle jag så väldigt gärna vilja ha en dubbelsäng, eller i alla fall en säng som är större en min som är 90cm bred. Men sängar är allt annat än billiga, det är hemskt så mycket de kan kosta faktiskt, så vi får väl se hur det blir med den saken.
 
Jaja, nu får ni sova så gott! Puss och kram <3
 
 
 
Har ni också lagt märke till hösttecknen? Måste erkänna att det kan vara en rätt fin årstid!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0