Tjejkväll i staden...

 Hej på er! 
 
Igår hade jag en jättemysig kväll med Julia och Elin från klassen! Vi var på Ängelholms tjejkväll tillsammans vilket är en kväll då affärerna har öppet mellan 18-21 och har fin fina erbjudande! Jag kom hem med ett par höstskor, lite nytt smink och ännu mer träningskläder hehe. Men man måste ju passa på när det är rabatt! 
 
I eftermiddag ska jag på ett indoor walking intervallpass precis som förra fredagen och sedan har jag väldigt mycket som ska fixas inför kvällen imorgon! Vad som händer då får ni veta så småningom!
Ha nu en bra dag och njut lite extra av att det är fredag! Kom ihåg att livet är underbart och ta hand om varandra! Puss och kram!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0