Sömn = livsviktig

Hej på er!
 
Dagen har inte bjudit på något häpnadsväckande, men det har varit en bra dag ändå! Efter skolan gick jag först och köpte ett nytt träninglinne + sport-bh då jag har insett att man inte kan ha för många av sådana och sedan stod det ett benmördarpass på schemat. Det är väldigt roligt att köra pass, men ibland är det väldigt skönt att bara köra på själv också. Det är det som är så himla bra med gymmet. Man bestämmer helt själv när, hur och vad man vill träna! Något som är väldigt bra för mig när det gäller passen dock är att man alltid avslutar med att tänja ut musklerna. Det är något jag är alldeles för dålig på och det är väldigt sällan (vi snackar typ aldrig) som jag möter någon som är ovigare än mig!
 
Idag hade vi en föreläsning om sömn vilket var ganska så intressant faktiskt! Om jag skulle skriva om den hade jag fått sitta här på tok för länge så det ska jag inte göra! Men visste ni att vi faktiskt sover en tredjedel av våra liv och att den tredjedelen påverkar hur de andra två tredjedelarna ska bli? Sömnen är bokstavligt talat livsviktig (jo man kan faktiskt dö om man inte får sova) och därför tänker jag nu säga godnatt och se till att få mina värdefulla timmar av sömn!
 
Sov så gott allesammans! Puss och kram <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0