Skrivit in mig på bilskolan!

Godkväll allihopa!
 
Idag ska jag komma i säng i tid. Igår hade jag tänkt komma i säng i tid men så tog en muntlig engelska inlämning längre tid än vad jag räknat med och efter det kunde jag inte hitta min tandborste. Hur kan man slarva bort sin tandborste liksom??? Det visade sig att mamma hade hittat den där nere och slängt den då hon tyckte att jag behövde en ny, men det hade hon självklart glömt berätta för mig! Så igår sprang jag alltså runt här hemma, när jag egentligen skulle ligga i säng, och letade efter min slängda tandborste. Till slut hittade jag som tur var en ny tandborste som jag tog för om det är något jag verkligen avskyr så är det att gå och lägga mig utan att ha borstat tänderna!
 
Idag har vi haft fin fint väder på eftermiddagen! När jag gick upp visade termometern på 5 grader så jag trodde faktiskt inte att det skulle bli så pass varmt om det faktiskt blev! Jag har faktiskt varit och skrivit in mig på bilskolan idag så nu ska jag sätta igång med bilkörandet på riktigt är det tänkt! Jag och min syster ska i alla fall på ett informationsmöte nu på måndag, rätt skönt att inte behöva gå på tråkiga möten och teorilektioner ensam!
 
Nu säger jag godnatt och hoppas att ni alla får sova så gott!
Puss och kram <3
 
Snart kanske det ser ut såhär på bilrutorna på morgonen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0