Skönt med lördag...

Hej på er allihopa!
 
Åh vad det är skönt med lördag eller hur?! Jag är som sagt hemma hos Felicia och har det hur bra som helst! Igår var vi bara hemma och tog det lugnt, pratade om allt möjligt och så lärde Felicia mig the cup song! Ni vet den där man sjunger och "spelar" med plastglas! Jätteskoj verkligen och vi tränade till och med in att sjunga i olika stämmor.
 
Idag skiner solen och vid två-tiden ska Felicia ställa sig i fotbollsmålet och jag på sidan av fotbollsplanen för att heja! De ska möta serieledarna så det blir förmodligen en spännande match!
 
Senare ikväll ska jag få träffa nästan hela tjocka släkten som kommer för att fira Felicia som fyller 17 år imorgon!
 
Ha nu en bra dag! Puss och kram <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0