På väg hem med min tunga väska...

 
Hej och hå kämpa på!
 
Så säger jag till mig själv när jag går och kånkar på min otroligt tunga väska! Alltså den måste väga upp mot tio kilo med alla skolböcker, träningskläder och lite annat smått och gott. Alla vägar känns minst tre gånger längre när man har den över axeln! 
 
Har varit på crossfitpasset som jag skrev om imorse. Det var okej, men det finns väldigt mycket roligare pass att gå på så jag tror inte det kommer bli ett crossfitpass någon mer gång.   Crossfit i säg är kul, men detta pass låg på en liten för låg nivå för min smak.
 
Nog om träning! Nu ska jag hem och slänga i mig mat innan jag sätter mig framför idol med min kära läxhög. Jag vet att idol + läxor inte brukar funka så bra, men det finns ju alltid de där älskade reklamerna! 
 
Ha en bra kväll allihopa! Puss och kram<3
 
Så kul att kolla på gamla bilder!
Lite skillnad på hårlängden då och nu! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0