Oh my GOSH...

Välkommen kära vecka 36, vad har du för roligt att bjuda på?
 
Ja godmorgon på er! Vi är redan inne på vår tredje skolvecka och augusti har blivit till september! Jag tycker mig känna höst i luften, men lite höstmys är aldrig fel!
 
Jag tänkte inleda den här dagen med ett hett litet tips, nämligen ett nagellack som jag la vantarna på i lördags under min och Julias lilla utflykt. Det är av märket GOSH vilket jag aldrig hade hört talas om innan och jag avgudar det! Allt som krävdes var ett tunt lager och sedan glittrade och glänste mina naglar som aldrig förr! Det torkade snabbt vilket betyder att man inte hann kleta nagellack överallt, vilket jag annars är väldigt bra på, och för det får det ett stort plus i kanten från mig!
 
 
Ha nu en bra dag! Puss och kram <3
 

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0