Lördagen den 21 september

Hej på er!
 
Idag har varit en riktigt skön lördag! Jag har hela tiden haft saker att göra samtidigt som jag ändå har haft tid att bara ta det lugnt! Jag inledde dagen med en frukost med mamma vid halv åtta (sov i alla fall en timme längre än vanligt) och lite senare körde jag in till stan då mamma skulle till frisören och jag skulle köra ett mage/rygg pass på gymmet. Körningen gick bra tills jag skulle in på en parkering i stan då bilen plötsligt fick eget liv och flög fram i en väldig fart samtidigt som den lät som ja jag vet inte vad. Både jag och mamma kastade oss över bromsarna (handbroms och pedal) så ingen skada sked, men lite skakiga blev vi. Jag trodde nästan att mamma skulle skita på sig haha! Det som är så väldigt irriterande är att jag inte vet vad som blev fel! Ska därför bli skönt att börja köra på körskolan så smått så att man får svar på vad som händer i sådana lägen. På vägen hem vågade mamma faktiskt låta mig sitta bakom ratten igen och då gick allt tack och lov precis som det skulle.
 
Under eftermiddagen har jag varit duktig och fått gjort en hel del skolarbeten och sedan ställde jag och Linnea oss i köket med musiken på hög volym och lagade supergod kvällsmat tillsammans!
 
Nu ska jag snart snöra på mig löparskorna och efter min lilla tur ska jag lägga mig och se på en riktigt bra film!
 
Hoppas att ni alla har en fin lördagkväll! Puss och kram <3

 
Nu när kylan kommer smygande får man kolla på värmande sommarbilder!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0