Historiapluggande....

Hej på er!
 
Hoppas att ni har en roligare kväll en mig! Själv sitter jag med historiaboken under näsan och försöker förstå vad jag läser. Jag har historiaprov imorgon och jag har nog aldrig varit sämre förbered inför ett prov! Usch fy blä säger jag bara. Det är något konsigt med historiaboken för varje gång jag ska sätta mig och läsa blir jag så väldigt trött, är det inte konstigt? Kan ju kanske bero på att historia är allt annat än roligt! Eller det kan vara kul, men inte med min lärare i alla fall! Nej nu ska jag sluta klaga!
 
Idag har jag annars haft en bra dag. Kallaste morgonen hittils tror jag bestämt och jag insåg att jag måste skaffa mig ett par vantar för fy vad jag frös om fingrarna! Efter skolan körde jag ett pass axlar och triceps på gymmet som fick armarna att skaka. Det är så skönt att sticka dit efter skolan, att låta musklerna jobba och hjärnan vila ett tag.
 
Nu önskar jag er alla en god natts sömn innan jag dyker ner i min älskade historiabok ännu en gång!
Puss och kram <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0