Håll tummarna...

Godmorgon!
 
Då var det torsdag igen! Håll ut det är fredag imorgon allesammans! Igår var en lång dag då jag var i skolan ända till klockan fem. Men då jag och Elin, en tjej från klassen, hinner låta hjärnan pausa en timme på gymmet under eftermiddagen känns dagen ändå inte så farligt jobbig. Igår blev det armar och axlar som fick jobba sig alldeles darriga!
 
Under kvällen hjälptes jag och Linnea åt att förhöra varandra i kemin, en väldigt bra sak med att läsa samma linje som sin tvillingsyster faktiskt, och idag hoppas jag att det sitter inför ett litet mindre test. Vi får hålla tummarna!
 
Igår började även idols slutauditions! Det är så roligt att titta på tycker jag och nu längtar jag som sören tills nästa vecka!
 
Nu önskar jag er alla en trevlig dag! Ta hand om er! Puss och kram <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0