Great Monday...

Hej hopp!
 
En riktig bra start på vecka 39 har jag haft idag och mycket har hunnits med! Efter skolan styrde jag stegen mot gymmet och svettades där ett tag innan jag styrde stegen tillbaka in mot centrum och bilskolan där jag och min syster skulle på en informationslektion. När vi gick därifrån vi fått både våra teoriböcker och bokat vår första körlektion! Min är redan nu på torsdag, strax efter klockan fyra då alla slutar jobba! Lite nervös är jag allt, men det ska nog förhoppningsvis gå bra! Därefter styrde vi stegen mot mormor och morfar för lite födelsedagsfirande. Efter god thaimat, som fick det att brinna så smått i min mun, och två bitar gudomligt god tårta var jag väldigt mätt i magen kan jag lova! Efter lite mysigt småpratande, med andra ord efter att jag pratat och de andra lyssnat, satte vi oss i bilen och for hem. Linnea var lite lagom trött på mig vid det laget och störde sig på allt jag sa hehe, men vad är det för fel på att låta munnen gå och vara social liksom?
 
Nu ska jag försöka korta ner min biologifilm som jag har suttit en hel del med i helgen. Jag glömde bort att den bara fick vara runt fem minuter lång vilket betyder att min är sådär sex minuter för lång och jag är ännu inte klar! Jag behöver nog inte skriva hur frustrerande jag tycker att det är!
 
Hoppas att ni har haft en lika bra måndag som jag!
Puss och kram <3
 
Nu har jag att läsa!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0