Grattis på födelsedagen min bästa vän!!!!!!

 
 
 
Nej idag är det ingen vanlig dag för idag är det Felicias födelsedag! Hipp, hipp hurra!!!!
Det finns inte ord som beskriver hur tacksam jag är över att ha fått lära känna den här helt underbara personen! Vi har inte ens känt varandra i ett halvår, men har redan så många fina och roliga minnen ihop och fler ska det bli! Hon lyser upp min vardag varenda dag och det finns nog ingen som jag känner mig mer bekväm med!

Hoppas nu du får en helt fantastisk födelsedag min älskade vän! Jag tänker njuta av varje millisekunder av din närhet tills jag måste sätta mig på tåget och fara hemåt! Du ska veta att du är en underbar vän och att jag aldrig kommer släppa taget om dig! Puss på dig!!! <3


Kommentarer
Felicia

Aw Sanna. Du är så himla bra, bäst! <3 Tack för helgen, asmysig! Du är asbra och presenten jag fick är to die for!

Svar: Haha, jag är så glad över att du tyckte om den! Tack själv för en helt underbar helg! Du måste hälsa familjen så jättemycket! Jag längtar tills nästa gång vi träffas <3
SannaCeciliaNyberg

2013-09-15 @ 12:32:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0