Glader...

Godmorgon allesammans!
 
Idag är det tisdag och jag är glad! Varför vet jag inte riktigt men glad det är jag! Kan ju bero på att jag bor med en härlig familj (oftast), har fina vänner och så mycket mer! Vi ska vara tacksamma över allt vi har hörni!
 
Efter skolan ska jag tillbringa en mysig eftermiddag med Filippa på Väla vilket betyder att den hör skoldagen kommer gå i snigelfart! Kan inte klockan bli två nu??? Nej det funkar ju inte riktigt så tyvärr...
 
I alla fall, ha en superbra dag allesammans! Och kom ihåg att vi har det himlans bra eller hur?
Puss och kram <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0