Fredagen den 13:e

Godmorgon!
 
Äntligen är det fredag! Gud vad jag har längtat och åter längtat efter denna dag! Det kändes aldrig som att den skulle komma, men nu äntligen är den här! Fredagen den 13:e!!!!! Nej jag skoja bara, självklart har jag inte sett framemot den här dagen på grund av att den ska sägas föra otur med sig! Nej jag har längtat efter den här dagen då jag äntligen ska få träffa en person som jag har saknat något så enormt! Idag efter skolan ska jag sätta mig på tåget och fara till Felicia!!!! Alltså det är helt sjukt vad jag har saknat den människan! Men idag ska jag äntligen få träffa henne och hos henne tänker jag stanna ända tills på söndag! En hel helg har vi alltså framför oss och den kommer bli helt kanon tror jag! Innan den börjar är det ännu en skoldag som man ska ta sig igenom dock, en skoldag som kommer kännas längre en de flesta andra skulle jag tro!
 
Nu ska jag sticka iväg till bussen och idag tänker jag inte glömma min mobil! Igår när jag var på busshållsplatsen, sisodär två minuter innan bussen skulle komma tror jag, inser jag att mobilen ligger kvar där hemma! Kan ni förstå paniken jag fick? Min första tanke var "Vad är klockan? Hinner jag hämta den?" Men jag hade ju ingen mobil och kunde inte kolla på någon klocka! Min andra tanke var då "Men jag ringer mamma och säger att hon får komma och möta mig med den så hinner jag säkert!" Hm.. finn ett fel... just precis! Hur sjutton skulle jag kunna ringa mamma utan en telefon?? Det slutade i alla fall med att jag slängde iväg mina väskor och kutade allt vad jag kunde hem. Att jag hade valt att ta på mig gummistövlar svor jag en del över! Väl hemma slet jag upp ytterdörren, rusade in i köket där en väldigt förvånad mamma och syster undrade vad tusan jag höll på med, kastade mig iväg mot busshållsplatsen igen och hann precis dit, väldigt andfådd, med blodsmak i munnen och helt röd i ansiktet, när bussen kom körande! Jo jag hann med! Det var verkligen tur att det inte var fredagen den 13:e igår haha!
 
Slutet gott allting gott! Ha nu en riktigt bra dag allesammans och vi får hoppas att ingen av oss råkar ut för något hemskt! Det är ju trots allt fredagen den 13:e!
Puss och kram <3
 
Ungefär såhär såg jag väl ut igår ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0