Förvandlades till monster....

Hej, hallå eller godnatt kanske passar bättre?
 
Jag ska snart krypa ner under täcket vilket ska bli så skönt! Idag har det inte hänt så mycket. Min eftermiddag bestod av läxor men under kvällen slog jag glatt igen historiaboken och stack iväg till gymmet för ett svettig skivtångsintervallpass! Herregud vilken kick man får av det alltså! Så jäkla kul, men svettigt! Jag stötte ihop med en jättetrevlig bekant tjej som även hon skulle ta sig an passet och tillsammans förvandlades vi till riktiga svettmonster haha!
 
Imorgon är det tisdag och jag har trevliga eftermiddagsplaner planerade!
Sov nu got allesammans! Puss och kram <3
 
Uttråkad Sanna = knasiga bilder!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0