Första körlektionen, check!

Godkväll allihopa!
 
Det har varit en lång dag och jag är nu riktigt trött! Jag kan börja med att berätta att körlektionen gick bra! Då det var en annan bil än vad jag är van vid och då vi körde i stan vilket jag bara har gjort två gånger tidigare är jag nöjd! Jag måste säga att jag tyckte man gjorde lite mer avancerade saker än vad jag hade tänkt mig för att vara en första gång. Jag fick både backa in på vägar och backa in och parkera bredvid en bil! Just det där med att backa har inte varit min starka sida hittils (det kan min mamma intyga hehe) så när min körlärare sa "ja nu vill jag att du backar in till vänster bredvid den silvriga bilen där" tänkte "HERREGUD!". Men det var bara att greppa ratten och göra som hon sa och jag fick faktiskt kläm på det! Efter en timmes körning var i tillbaka vid start och då var jag rätt slut i huvudet, men kul var det och jag längtar lite tills nästa gång!
 
Till något lite mindre kul nu då. Min sträckning (eller vad det nu är) envisas med att inte försvinna och det gör mig fullständigt galen! Det är svårt att förklara var den sitter, men någonstans i ländrygg/rumpa på vänster sida och jag känner av den när jag går. Vid vissa tillfällen känner jag dock knappt av den alls, men nu ikväll gör det ondare än tidigare. Det får mig att tro att det faktiskt var i lördags (då jag kastade mig på bromsen vilket jag gjorde med vänster fot i ren panik) som jag åstadkom det hela och att det känns mer nu då jag har suttit och kört bil i en timme. Det är så väldigt tråkigt då jag varken kan köra pass på gymmet, vara ute och springa eller gå längre rundor med hunden. Jag har nu tagit det lugnt nästan hela veckan och jag tycker inte att det har förbättrats något speciellt. Det blir till att vila ännu mer och smörja in med ännu mer liniment och så får vi hålla tummarna för att det ger med sig snart!
 
På vägen hem från stan idag köpte jag på mig något som jag har varit sugen på att köpa ett tag men som jag samtidigt har varit väldigt skeptisk mot. Jag snackar här om proteintillskott. Man har hört om en hel del proteinpulver som innehåller alla möjliga slags preparat vilka vissa till och med ska vara olagliga. Men idag gick jag in på hälsobutiken life och hittade ett som faktiskt verkade riktigt bra! Jag frågade henne i kassan och hon förklarade att det bara innehöll naturliga ingredienser och inga tillsatser. Till och med färgämne och sötning är från naturliga råvaror! Jag köpte därför en sådan påse och så ska jag testa detta tänkte jag. Jag tänker bara använda mig av det efter styrketräning då man faktiskt får i sig väldigt mycket protein genom kosten om man äter som man ska!
 
Nog om detta! Nu är jag ännu tröttare än förut och tänker ta och borta tänderna!
 
Sov så gott allesammans!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0