Ett par nya jeans blev det ja....

Halloj!!
 
Idag har vi ruskväder här men det hör väl hösten till! Igår hade jag och Filppa det väldigt bra på Väla! Jag ska hädanefter alltid åka dit efter skolan då det var hur lugnt och skönt som helst! Filippa hittade en så grymt fin vinterjacka! (Alltså Filippa, jag kommer vara så avundsjuk på dig i vinter din snygging!) och jag gjorde av med lite mer pengar än jag planerat då jag hittade ett par jeans som jag inte kunde låta bli att köpa. Jag vet ytterligare ett par!!! Men jag har länge varit ute efter ett par vanliga ljusa jeans då jag faktiskt inte äger det, så lite okej var det ändå.
 
Idag blir det en lång dag och jag kommer hem innan åtta någon gång! Idag ska köra crossfit på Friskis hade jag tänkt. Vi får se om det faller mig i smaken! 
 
Annars så rullar livet på och jag längtar som en tok tills på fredag! Vad som händer då tar vi en annan gång!
Ha en bra dag! Puss och kram <3
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0