En underbar kväll och en stressig morgon...

Hejsan svejsan!
 
Vissa helger går verkligen på tok för fort och detta har varit en av dem! Det har dock varit en väldigt bra helg och höjdpunkten var utan tvekan tjejkvällen igår! Fy tusan vilket härligt gäng vi är, rena rama drömklassen! Jag hade som sagt fullt upp igår och tro mig, att hinna fixa mat, baka bröd, städa hela huset, dammsuga hela huset, sätta upp en tipspromenad, ställa i ordning grillen, klä på sig kläder, fixa namnskyltar och förbereda inför tävlingar räknas numera som ett träningspass! Jag gick sprang runt här hemma utan tröja och svettades! Men det var så värt det och kvällen blev precis som jag hade tänkt mig med god mat, paketleken, massa roliga tävlingar, en liten tipspromenad och framförallt underbart sällskap och skratt i mängder! Jag måste erkänna att jag faktiskt gav mig en själv en liten klapp på axeln när jag gick och la mig med ett stort leende på läpparna!
 
När jag vaknade av ett sms från Nellie 10min innan jag skulle cykla till jobbet nu imorse satt där inget leende på mina läppar kan jag lova. Jag tror jag tänkte något i stil med "HELVETE"!!!!!! Jag flög upp ur sängen, kastade på mig kläderna, slängde i mig frukosten samtidigt som jag packade väskan och var helt otroligt nog faktiskt klar och cyklade iväg bara en eller två minuter senare än vanligt. Jag blev rätt förvånad över mig själv då jag i vanliga fall brukar gå upp 50min innan jag cyklar iväg, men då skickar inte min hjärna ut stressignaler i min kropp vilket den helt klart måste ha gjort idag! De där signalerna ska ju få en att agera fortare och bli mer effektiv vilket verkar stämma bra in på mig idag tycker jag.
 
Okej nu har jag suttit här och skjutit upp läxorna alldeles för länge! Ha en fin kväll allihopa! Puss och kram <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0