En Sanna på bättre humör...

Det var en Sanna på mycket bättre humör som lämnade gymmet i eftermiddags och jag har absolut börjat lägga det där provet bakom mig! Sedan vet jag faktiskt inte hur det gick, bara att det inte kändes sådär jättebra. Nog pratat om det!
 
Jag har haft en mysig fredagkväll med kompishäng framför idol. Jag tycker att årets idolgäng är ett bra sådant! Visst finns där några som man undrar vad tusan de gör där, men i det stora hela tycker jag att de är riktigt duktiga!
 
Nu tänker jag snart släcka lampan då jag är riktigt trött. Så skönt att veta att jag kan sova precis hur länge jag vill imorgon (vilket i och försäg inte kommer bli sådär hemskt länge om jag känner mig själv rätt hehe). Måste även passa på att gratta min fina kusin som fyller hela 18 år idag! GRATTIS KUSIN VITAMIN!!
 
Natti! Puss och kram <3
 
Grattis min snygga kusse! ;)


Kommentarer
Linda

Vad söt du är!! Tack igen, hihi :D kram!!

2013-09-21 @ 11:29:18
URL: http://lindasofiedahl.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0