En salig blandning...

Hej på er! 

Sitter och väntar på bussen med hörlurarna i öronen och massa bra musik som spelas! Har precis uppdaterat min spotifylista och lyssnar nu om och om igen på de nya låtarna! Vi snackar en väldigt salig blandning med bland annat Veronica Maggio, Nirvana, Envy och Naughty Boy! 

Historiaprovet kändes helt okej tack och lov och nu laddar jag om inför matteprov på fredag! Där snackar vi helt olika saker och jag föredrar definitivt matte! 

Jag har nyss varit på ett cirkelfyspass och är sådär härligt trött i kroppen. Det ska bli så skönt att komma hem, slänga sig i soffan framför idol och äta maaaat! Det ska bli så gott och jag hoppas att de har lagat något gott där hemma! 

Annars har dagen varit bra! Jag och min grupp på entreprenörskapen kom på en ny superbra affärsidé så där en halvtimme innan vi slutade och den tror jag nog bestämt att vi kommer köra på! Så skönt! 

Ha nu en fin kväll allihopa! 
Puss och kram <3

Inte min buss tyvärr!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0