En fullproppad dag....

Godmorgon allihopa!
 
Det ser ut att bli en lika fin dag som igår och jag är på strålande humör! Hela dagen är fullproppad med saker som ska göras inför kvällen som jag tror kommer bli hur bra som helst! Ikväll har jag nämligen bjudit in tjejerna i klassen (vilket nästan är hela klassen då vi är en riktig tjejklass med bara två killar) för en riktig tjejkväll! Det slog mig förra helgen att vi aldrig har haft en sådan och jag bestämde mig då på en gång att ändra på det!
 
Nu ska jag snart ta bussen in till gymmet för att testa på ett nytt pass. Ett boxpass på 75min och ska det bli och jag tror att det kommer bli riktigt kul! Väl hemma igen ska jag springa runt med dammsugaren, plocka i ordning och stå en hel del i köket, vilket nästan blir ett träningspass det med! Igår var jag som sagt på indoor walking och precis som förra fredagen rann svetten i floder. Ett tag trodde jag på allvar att jag skulle kräkas så om ni vill ta ut er ordentligt ska ni absolut köra indoor walking intervall och gå in för att verkligen ta slut på er själva!
 
Ha nu en himlans fin dag! Puss och kram <3
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0