En dag full av firande....

Hej på er allihopa!
 
Idag är det måndag, men inte vilken måndag som helst! Det är nämligen min älskade morfars födelsedag! Hurra, hurra hurra!! Men inte nog med det för även bloggen fyller ju år idag! Ja det var faktiskt för ungefär exakt ett år sedan som jag skrev mitt allra första blogginlägg och sedan dess har det blivit väldigt många fler! Under detta år har de hänt så mycket i mitt liv och tack vare bloggen kan jag titta tillbaka och minnas! Detta är något jag varmt rekommenderar er alla! Att ha något att kunna se tillbaka på och på så sätt bevara alla minnen! Det behöver inte vara en blogg utan en dagbok fungerar lika bra. Jag tycker redan nu att det är hur kul som helst att läsa gamla inlägg så tänk bara hur kul det kommer vara om några år!
 
Ha nu en bra måndag och grattis till dig morfar ännu en gång!
Puss och kram <3
 
Detta var den första bilden jag la upp i mitt allra första blogginlägg!
Kommer ni ihåg? Inlägget hittar ni HÄR.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0