Det gjorde min dag...

Sådär, nu är jag på väg hem efter en sväng på gymmet. Det blev inget boxpass tyvärr då konstruktören inte dök upp. Lite smått irriterad blev jag då jag hade kunnat börja gymma tidigare och hunnit med en tidigare buss om jag vetat det, men sånt är livet. Jag hade ju heller inte funderat ut något upplägg på mitt gympass som det istället blev, så det blev väldigt improviserat. 
 
Något som gjorde min dag dock var när en snäll gammal dam kom fram till mig och kommenterade mina trosor haha! Jag stod och klädde på mig när hon kom in i omklädningsrummet för att gå på toaletten. När vi sen båda två skulle gå ut gick hon fram och sa att hon tyckte mina underbyxor var jättefina pcj väldigt söta! Hon sa också att hon aldrig hade sett några liknande innan men att hon inte hängde med så mycket i modet längre. Jag tackade såklart och sa att där säkert finns sådana trosor i hennes storlek också, men då sa hon att hon inte hade lika fin kropp som mig så att de inte skulle passa henne. Åh vad söta gamlal tanter kan vara snälla ibland! Det som gjorde mig lite smått förvånad och som gjorde det hela lite roligt var att jag hade på mig vita halvstring helt i spets! Det är inte vad jag ser min mormor gå runt i precis men man kanske borde ändra uppfattning om den saken! 
 
Nu ska jag sätta mig och skriva en lång lista på allt som jag ska hinna göra! Ha det bra!
 
 


Kommentarer
Linda

Hahahaha åh, vilken sötis!

Svar: Ja verkligen! ;)
SannaCeciliaNyberg

2013-09-07 @ 14:02:04
URL: http://dahlinda.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0