Tusen saker...

Godmorgon på er!

Igår hade jag tusen saker att göra kändes det som så bloggen var inte så hög prioriterad! Jag var bland annat och handlade vid sju-halv åtta på kvällen, körde i mörker för första gången och gjorde lite andra ärenden vilket betydde att jag inte var hemma förrän nio. Halv tio satte jag mig sedan med skolarbete vilket jag vanligtvis inte tycker är ok! Men nöden har ingen lag i vissa lägen! 

Nu ska jag snart sätta mig också skriva fysikprov i tre timmar vilket förhoppningsvis kommer gå bra och några timmar efter det är det äntligen helg! Denna är mer än välkommen kan jag tala om! Efter skolan blir det ett IW intervallpass och sedan ska jag möta upp Felicia som ska ta sig upp hit! 

Ha nu en bra dag! Puss och kram <3


En härlig höstbild från min löptur som blev min paus och avkoppling bland allt som skulle göras igår! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0