Se till så att ni syns!

Godmorgon!

Sista veckan innan lovet! Precis som med alla lov på gymnasiet är de väldigt efterlängtade! Jag kan inte komma ihåg att man var i lika stort behov av lov under högstadiet! 

Idag åkte stövlarna på och busschauffören tyckte de var suveräna. De har nämligen reflexer där bak vilket gjorde att jag syntes på långa vägar sa hon. Ni tänker väl på att se till att ni syns nu när det är så mörkt ute? Innan tänkte jag att man syns väl ändå ganska så bra, men efter att ha suttit i en bil och upptäckt att så verkligen inte är fallet har jag ändrat uppfattning om den saken! Helt plötsligt finns där en person bara några meter från bilen och det finns inte en chans att man hinner bromsa om denna person plötsligt skulle trilla ut i körfältet! Så på med reflexerna hörni!

Idag ska jag på min tredje körlektion vilket betyder att ett skivstångsintervallpass inte passar så bra idag. Det är verkligen perfekt att inte ha några fasta träningstider man måste anpassa sig efter! Lite synd är det dock att jag inte hinner med passet då det är så kul, men det kommer fler måndagar! 

Ha nu en bra dag och ta hand om er! 
Puss och kram <3

Bra med reflexer på stövlarna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0