Pigg och glad kexchoklad...

Godmorgon! 

Pigga och glada? Jag känner mig rätt pigg för tillfället då jag fem minuter efter att klockan ringde var ute med hunden. Inget får en nog att vakna mer än kall frisk morgonluft om ni frågar mig! Möjligtvis en kalldusch kanske, men då föredrar jag definitivt en promenad! Vanligtvis är det mamma som sköter morgonpromenaderna, men då hon ät borta får man ställa väckarklockan tidigare än vanligt!

Jag tänkte passa på att tipsa er om att göra era egna planeringar inför prov och liknande! Jag har mitt i fysik för tillfället och det funkar verkligen hur bra som helst! Jag har inte känt mig ett dugg stressad och jag känner att jag har full koll på läget! 

Idag har jag ännu en lång dag framför mig, men en rolig sådan tror jag det kommer bli! Bland annat väntar ett axel/armpass på gymmet och ikväll ska jag testa på ett nytt pass! Det är ett indoorwalking puls pass! Man ska med andra ord ha på sig pulsklocka och jobba efter sin egna puls! Ska bli skoj att testa!

Men först och främst väntar några lektioner varav historia är den första. Det är konstigt hur långsamt tiden kan gå under en historialektion tycker jag! 

Ha en bra dag! Puss och kram <3


Såhär sugna är vi på historia!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0