En liten extra promenad...

Hej på er!
 
Hoppas att ni mår bra! Jag känner mig riktigt fit for fight då jag vaknade hela 20min innan jag skulle gå upp vilket betyder att jag kunde ligga och dra mig ett litet tag innan jag rastlös som jag är bestämde mig för att gå upp lite tidigare! Ingen stressig morgon med andra ord och det gillas!

Gårdagens körlektion gick riktigt bra! Det var trafikljus som stod på schemat och på en timme hann jag köra genom en hel del! Inte lika roligt var det när jag skulle hem och stoppknappen i bussen inte fungerade så att jag åkte två hållplatser för långt! Jag reagerade inte förrän vi hade farit förbi den vanliga och hann inte springa fram och säga till förrän även nästa låg bakom oss! Det blev en liten promenad hem längs stora vägen där bilarna körde förbi och skvätte vatten på mig! Så kan det gå!

Idag får vi hoppas att alla knappar fungerarar på bussarna så att ingen slipper ta den där extra promenaden hem! Idag ska jag annars fara in till Hbg med klassen vid lunchtid för att titta på en teaterrepetition. Vi ska dessutom då prata med både regissör och skådespelare och om ungefär en månad ska vi även se den färdiga föreställningen! 

Ni får ha det så bra allihopa!
Puss och kram <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0