Lite egentid....

Hej!
Den här lördagen har jag tagit mig ordentligt med egentid och njutit! Man behöver verkligen en sådan dag emellanåt! Då man fokuserar på sig själv lite extra och gör det man känner för utan några måsten! Dagen började med en lugn morgon, god frukost och mer än ett avsnitt av Gossip Girl. När jag sedan inte kände för det längre slängde jag på mig löparkläderna och gav mig ut på en härlig runda i det milda höstvädret. Skönt att slippa reflexer och pannlampa ibland! Efter lunch begav sig hela familjen in mot stan! Jag och Linnea kikade runt i affärerna samtidigt som mamma och Matilda hälsade på mormor och morfar. När mamma och Matilda sedan skulle på bio gick jag mot gymmet där det blev ett axel/triceps pass. Det kan vara så avkopplande att vara på friskis! Man är i sin egna lilla bubbla, fokuserar på sig själv och befinner sig verkligen i nuet.
 
Alldeles strax ska jag gå ner och börja laga tacos till hela familjen för att sedan ha en riktig myskväll!
Hoppas att alla har haft en lika skön lördag som jag! Puss och kram <3
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0