Helt klart bättre nu än då....

Hallå där!
 
För tillfället är jag precis utkommen ur duschen (jag har satt på mig kläder såklart) efter en härlig löptur! Då det tog lite längre tid på teatern än planerat struntade jag i gymmet, men det gjorde inte så mycket då det visade sig vara en perfekt dag för lite löpning! Lite mer än en mil blev det idag och det var nog faktiskt nästan ett år sedan jag begav mig ut på en sådan runda. Jag är så glad att jag i början av april bestämde mig för att bli frisk från min anorexi! Att vara fri att göra näst intill precis vad jag vill (olagliga saker är självklart förbjudet) och väga 12-13kg mer är helt klart bättre än att väga 12-13kg mindre och nästan inte få göra någonting överhuvudtaget! Sedan att det blir aningen tyngre att springa med några fler kilo att bära på är inte ett problem för fem öre så länge jag faktiskt får röra på mig och göra det jag älskar!
 
Jag nämde teatern innan. Vi var som sagt på en repetition och det var faktiskt rätt roligt! De var långt ifrån klara och vi såg inte hela vilket betyder att det ska bli kul att se hur allt kommer bli i slutändan! Innan vi for iväg med tåget följde jag med Elin in i en chokladbutik då hon skulle köpa en present till en bekant. Jag kan ibland bli så fruktansvärt sugen på choklad och idag var en sådan dag! Alltså kunde jag inte gå därifrån utan att köpa mig två små helt underbara praliner! Jag köpte även lite smått och gott till mina fina vänner då jag tyckte vi skulle ha något gott att mumsa på på tåget! Sedan lyckades jag självklart inte hålla mig utan åt upp de fantastiska små skapelserna innan tåget hade börjat rulla hehe! Inte ens en bild hann jag ta innan de hade hamnat i magen min! ;) Goda var de i alla fall, det kan jag lova!
 
Nu ska jag snart ta mig lite kvällsfika, det är värst vad man blir hungrig av att skriva om choklad samt att vara ute och springa i nästan en timme såklart! Ha det så bra och lägg er i tid nu! Det är viktigt att sova ordentligt!
Puss och kram <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0