En inbyggd väckarklocka...


Godmorgon! Är det bara jag eller visst är hösten rätt fin när träden blir sådär vackert gula och röda? Ett tunt laget av färgglada löv börjar lägga sig på marken så smått! 

Idag vaknade jag ungefär fem sekunder innan mobilen ringde! Snacka om att ha en punktlig väckarklocka inställd i hjärnan! Jag vaknade, skulle kolla vad klockan var och bara ett ögonblick senare slår den om till 16.15 och börjar ringa. När jag steg upp kunde jag konstatera att jag har fått en rejäl träningsvärk i rumpan! Att gå ner för trappan var inte jättebekvämt hehe. Det märks att mina ben/rumpa inte har fått träna på ett tag!

Idag ska jag efter skolan skynda mig till bilskolan för min andra lektion! Ser faktiskt fram emot det! 

Hoppas att alla får en bra dag! Puss och kram <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0