En envis vecka...

Hej!

Snart är veckan slut hörni! Det är helt otroligt vad veckan har envisats med att gå fruktansvärt långsamt! Förmodligen för att ett helt underbart lov väntar eller vad tror ni?

Idag blir det en längre torsdag än vanligt för lilla Sanna. Först ska jag strax innan nio springa i väg och göra min risketta på bilskolan. Den håller på till halv ett vilket betyder att jag även får springa därifrån och försöka äta på tio minuter innan min sista lektion börjar! Sedan är jag och min grupp i entreprenörskapen med i en tävling där vi kan vinna 4000kr för bästa affärsidé. Prisutdelningen är klockan fem och först därefter kan jag ta bussen hem! 

Nej nu måste jag läsa lite kemi! Ha en fin dag allihopa! Puss och kram <3


Just det! Jag har glömt att berätta att vi (eller ja inte vi men en man) har målat om huset! Från att ha varit blått är det nu grått och jag tycker faktiskt att det har blivit riktigt fint i sin nya färg! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0