Äntligen på väg hem...

Nu äntligen sitter jag på bussen! Prisutdelningen drog över så jag missade min buss. Det var inte mycket mer att göra än att vänta i 40min på nästa. Vann gjorde vi inte heller tyvärr, men det var både roligt och lärorikt att få stå framför en jury och presentera sin affärsidé! Ja det pirrade lite lagom i magen! ;)

Innan idag fick vi se en riktig hemsk film på riskettan! Aldrig att jag kommer smsa och köra bil samtidigt! Man visste redan det mesta som sades under kursen, men ändå nyttigt att bli påmind om vilka risker det finns där ute i trafiken! 

Jag har även köpt mig ett par fodrade löpartights idag! Perfekt att ha nu när det börjar bli ordentligt kyligt på kvällarna! 

Ja, så mycket mer onödig information har jag inte att dela med mig med för tillfället! Ha en bra kväll! Puss och kram <3


Så glad man blir när man ser att det man tänkt köpa är nedsatt i pris!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0