Uppskattad födelsedagspresent

Efter en söndag som för mig började med några timmars jobb är jag nu lite lagom trött. Efter jobbet var det tårta och paket som gällde. Inga paket till mig dock utan till lilla Matilda som fyller hela 8år på onsdag! Men då hon är hos Henrik den kommande veckan bestämde vi oss för att fira henne idag istället. Som jag gissade så blev hon väldigt glad över Monopolet och när hon hade slitit upp pappret var det första hon utropade "Åh kan vi spela?!" Självklart gjorde vi det, men hann spela klart gjorde vi inte. Det kan ju vara lite av ett evighetsspel eller vad säger ni?
 
Nu är det snart dags att krypa ner i sängen för att imorgon ta tag i den sista riktiga skolveckan innan sommarlovet! Åh vad jag längtar tills på fredag då jag kommer att ha lagt två redovisningar, en inlämningsuppgift samt ett stort fysikprov bakom mig!
 
Sov så gott!
 
Glad tjej!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0