Nostalgikänslor...

 
Min förmiddag har bestått av fotboll, fotboll och ännu mer fotboll! Lilla Matilda spelade nämligen fotbollscup i Eskilsminne idag och som storasyster följer man självklart med och hejar! De var jätteduktiga och det var riktigt kul att titta på! Det fick mig att tänka tillbaka på tiden då jag själv sprang runt där på planen. Enligt mamma så har Matilda och hennes lag ett betydligt bättre spel en vad mitt och Linneas lag hade i deras ålder, men vi hade i alla fall minst lika kul som dem! Jag kan sakna fotbollen ibland, speciellt den lagkänslan man hade! 
 
 
Nu ska vi vara hemma och vila någon timme innan hela familjen far iväg på Väla Pink Party där bland annat Matildas idoler Sean Banan och Eric Saade ska uppträda. De är väl inte mina största idoler direkt, men det ska ändå bli en rolig grej! Vi får hoppas att vädergudarna är med oss bara då det hela är utomhus!
 
Ni får ha en fortsatt fin lördag! Puss och kram <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0