Je suis finis!

 
Om fyra timmar är jag helt klar med franskan, je suis finis! Åh det känns riktigt skönt, fast samtidigt lite tråkigt. Det hade varit väldigt kul att kunna ett helt annat språk flytande, men det här läseårets franska har varit så tråkig! Då tar jag hellre och läser sådant jag tycker är roligare nästa läseår. Jag tror tyvärr mycket beror på min franskalärare och det bevisar att lärarna har en mycket stor roll i vår utbildning. Jag har inte känt någon motivation alls till att plugga franska så vi får väl se hur det går idag, men förhoppningsvis gör jag mig värdig ett E i alla fall!
 
Idag slutar jag lite tidigare än en vanlig onsdag då vår snälla mattelärare inte tyckte att vi skulle behöva gå länge i skolan dagen innan vårt nationella i matte. Visst blir man sådär varm i kroppen när man känner att någon visar omtanke och faktiskt bryr sig!
 
Nu ska jag ta mig till bussen och få de där jäkla franskaprovet avklarat! Ha en himlans fin dag allihopa!
Puss och kram<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0