It's going to be a great day....

Godmorgon på er!
 
Termometern visar 19°C i skuggan och himlen är blå. Det är en underbar morgon till en dag som jag vet kommer bli hur härlig som helst! Hur kan jag då vara så säker på det? Jo för den ska spenderas med tre riktigt fina personer!! Jag ska nämligen ta mig in till staden Lund och där träffa Felicia, Emma och Tove, tre av tjejerna från multifamily. Då vi alltid har så himla trevligt när vi träffas tvivlar jag inte en sekund på att jag kommer njuta av denna dag! Vi ska mötas vid lunchtid och äta på nån mysig restaurang innan vi ska utforska stadens butiker. Sedan när vi blir trötta på det ska i alla fall jag åka hem till Felicia och stanna där tills på söndag. Det ska bli så skönt att fara iväg från allt vad skola heter ett litet tag. Bara njuta av att vara här och nu och inte stressa över det som komma skall. Det behöver jag, matteboken väntar ju trots allt på mig när jag kommer hem igen.
Nej nu ska jag ta och hoppa in i duschen. Ha en superbra dag! Puss och kram <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0