Högre växel

 
Hej på er!
 
Fredag idag och jag har varit och kollat mina värden på BUP. Dessvärre pekade det lite neråt idag, men om man jämför med för två veckor sedan så är värdena ändå bra. Vågen visade minus 3hg, pulsen låg på 58, blodtryck på 106/56 och tempen på 37 grader. Men jag tänker inte låta detta lilla bakslag göra mig nedstämd! Nej det gäller bara att lägga i ytterligare en växel och köra järnet veckan som kommer! Jag har ju dragits med en förkylning nu i några dagar vilket kan påverka det hela på lite olika sätt, men förhoppningsvis är den snart historia! Jag känner mig i alla fall mycket piggare vilket är skönt!
Nu ska jag och min syster ta en liten runda med hunden innan maten och senare ikväll hittar man mig med två av mina fina vänner! Ha en riktigt bra fredagkväll!
Puss och kram <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0