Håll ut...

 
Sådär, nu slår jag igen fysikboken och ber till gudarna att det går vägen imorgon! Efter den tre timmar långa skrivningen kommer jag att vara trött, men mycket lycklig! Då är jag ett steg närmre den härliga känslan av att vara fri från skolarbete! Jag känner att det har blivit väldigt mycket skrivet om skolan på sista tiden, för mycket faktiskt, men då det är det som till största delen har upptagit mina tankar de senaste veckorna har det automatiskt blivit så. Men håll ut, snart ska ni slippa läsa tråkiga inlägg om pluggande hit och dit! Men då jag redan har skrivit om skola i detta inlägg kan jag lika gärna lägga till att jag fick tillbaka mitt nationella i svenska och franska idag. Jag fick även reda på mina kursbetyg i de båda ämnena. Jag måste få säga att jag faktiskt känner mig nöjd över betygen. Mitt franska nationella gick väl inte så bra, men det inte kom som en chock direkt. Men då jag har gjort hyfsat ifrån mig tidigare så hamnar mitt slutbetyg ändå i mitten, vilket jag inte är det minsta ledsen över! Jag är annars en person med rätt så höga krav på mig själv. Inte extremt höga, men jag har svårt att känna mig nöjd när jag inte har gjort mitt bästa. Men när det kommer till franskan hade jag blivit glad bara över ett E! Jag måste erkänna att jag kände mig löjligt glad idag när jag gick ut från franskalektionen för sista gången. Åh tänk att jag aldrig mer kommer behöva sätta min fot på en sådan lektion igen! Nu säger jag tack för mig!
Puss och kram<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0