Grattis alla mammor!

Ni har väl inte missat att det är morsdag idag? Nej tänkte väl det! Man ska alltid vara snäll mot sin mamma, men kanske lite extra snäll idag. Det finns stunder då jag kan bli riktigt förbannad på min mamma, stunder då jag tycker hon är riktigt orättvis, alldeles för kontrollerande eller bara sådär irriterande som mammor kan vara. Men trots det så tycker jag att hon är världens bästa mamma! Det tar emot att säga det men hon känner mig utan och innan, nästan bättre än jag själv i vissa lägen. När jag var som dåligast i min anorexi fanns hon alltid där vid min sida. Trots att jag verkligen inte ville ha hennes hjälp och var allt annat än trevlig mot henne så var hon alltid där. Hon slutade aldrig tvivla på mig, på att jag skulle kunna ta mig ur sjukdomen. Nej, trots att jag var helt förblindad av mörkret och hade gett upp så hade hon fortfarande hopp. Detta kommer jag att vara evigt tacksam över, för hade hon precis som jag slutat att tro och hoppas hade jag inte suttit och skrivit det här idag! Jag tror att man måste komma ihåg att ens mamma alltid vill en väl. Vi är deras absolut värdefullaste ägodelar och därför kan de ibland bli aningen överbeskyddande. De är det alltså inte för att retas med oss utan för att de bryr sig och älskar oss!
Så grattis på morsdag världens bästa mamma! Fastän att jag inte alltid viasr det så ska du veta att jag älskar dig och det kommer jag alltid att göra! <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0