Fortfarande ingen dator...

 
Hej på er!
 
Jag har nyss suttit och kollat in Vampire Diaries (så spännande!) och ska nu ta mig upp ur sängen och försöka göra något vettigt denna lördag! Igår var verkligen en super mysig eftermiddag/kväll! Vännen min släntrade in här runt fyra någon gång och gick hem igen vid tolvslaget och vi var båda överens om att detta är något som måste göras om snart!
 
Jag har fortfarande inte fått tillbaka min dator (snyft) och sitter därför med mammas jobbdator för tillfället. Förhoppningsvis får jag tillbaka min i början av nästa vecka, men jag vågar inte hoppas för mycket.... Det är typiskt att jag var tvungen att få en buckla på den precis nu när det är så mycket i skolan som ska göras innan vi slutar. Men jag får göra det bästa av det och vi har ju trots allt en gammal stationär dator här hemma som går att sitta vid.
 
Nu får ni ha en fin lördag!
Puss och kram <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0