Dags att börja övningsköra....

 
Godmorgon på er!
 
Idag blir det en lång dag! Slutar skolan efter fyra och en timme senare ska jag mamma och Linnea befinna oss på körskolan för att gå kurs så att vi kan få börja övningsköra! Jag har hört från andra att den kursen kan dra ut på tiden och jag räknar därför inte med att vara hemma innan nio. Åh tänk att jag snart ska ut på vägarna! Det känns lite skrämmande men samtidigt ruskigt kul! Jag kan dock inte riktigt se mig själv bakom en ratt än och tänk alla vägmärken man måste lära sig.... men kul ska det ändå bli!!
Nu är det dags att fara till skolan och inleda dagen med ett nationellt prov i engelska!
 
Hoppas ni får en fin dag! Puss och kram <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0