askdkashfahofnaofn... JAAAAAA!! :D

JAAAAAAAA! Jag trodde inte att den här dagen kunde bli bättre, men det kunde den!!!! Har nyss varit och kollat mina värden och gissa vad.... de var super!!!! Min puls var högre än vad den har varit på mycket länge, blodtrycket var praktiskt taget normalt och vågen visade 49kg!! Åh jag kunde knappt tro det när jag såg det! Okej det var en helt annan våg än den jag brukar ställa mig på och jag vet att det kan skilja väldigt mycket mella vågar, men jag tänker tänka att jag har lyckats gå upp 1,5kg den här veckan! :D 49kg betyder att jag har ett kilo kvar tills 50!!!!! Åh lyckan är verkligen total!! Det bubblar i hela mig! Jag skulle kunna ställa mig mitt i atrium och dansa här och nu, fast nej det hade jag nog ändå inte gjort ;) Tänk, för några månader sen hade jag fått panik, haft en extrem ångest och mått skit om jag hade sett det vågen visade nu på morgonen. Det har hänt mycket med mig om man säger så och jag måste säga att jag föredrar denna nya Sanna!
 
Det var bara detta jag hade att säga, var lite tvungen att dela med mig av min glädje så att jag inte spricker! ;)
Puss och kram<3
 


Kommentarer
Therese

Sanna! Jag känner egentligen inte dig och jag har varit rädd för att läsa denna blogg. En fågel viskade adressen i mitt höra för ett tag sedan och många runt om mig har läst allt redan. Själv har jag försökt att inte läsa, försökt att blunda. När din mamma har berättat om dig och ditt beteende har jag så väl känt igen mig. Mina tårar har kommit och tryckt på bakom ögonlocken. Jag känner så med dig och önskar inget hellre än att du blir frisk. Det är underbart att läsa om dina framsteg. Var stolt över dig själv och det är helt underbart att DU skriver om dina problem och kan hjälpa andra tjejer i din situation. Kämpa vidare!!! Kram

Svar: Hej Therese! Du anar inte hur mycket sådana här kommentarer verkligen stärker en så det tackar jag väldigt mycket för! Jag känner att jag har ett behov av att skriva av mig om saken, att det hjälper mig på min väg och att jag samtidigt hjälper andra som sitter fast i samma klister gör mig väldigt glad! För ingen, verkligen ingen förtjänar att hamna i det mörker! Om du känner igen dig i mina inte så sunda beteenden och de mörka tankar jag har haft så är mitt bästa råd att försöka göra något åt saken. Ju längre man väntar, ju svårare blir det! Och meningen är inte att man ska klara det själv, vissa gör det, men oftast behöver man hjälp vilket man inte ska skämmas över. Men bara om man har insett att allt inte står rätt till har man kommit en bit på väg. Det betyder att den där hemska rösten (den som låter som ens egen men som styrs av sjukdomen) inte har hela övertaget där inne. För mig var rösten en trygghet, men jag inser nu att man kan leva så mycket bättre och må så mycket bättre om man vågar gå emot den! Du verkar vara en riktigt trevlig tjej och jag hoppas att du kan kämpa med mig! Ha det bra! Kram
SannaCeciliaNyberg

2013-05-31 @ 22:04:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0