A picture says more than a thousand words...

En bild säger mer än tusen ord!
 
 
 
 
 

 
 
Åh vilken härlig helg jag har haft! Det känns riktigt tråkigt att den om någon timme är över. Mötte som sagt upp de två knasbollarna på bilderna ovan samt Emma, som tyvärr var tvungen att skiljas från oss under eftermiddagen, igår vid lunch tid och då satte vi oss på en jättemysig uteservering. När vi var mätta och belåtna, och höll på att få värmeslag där vi satt på den lilla vindstilla bakgården, bestämde vi oss för att kika runt i fina Lund. Vi hann även kolla in den internationella matmarknaden som var på besök och kasta i oss varsin glass, de smälte i en väldig fart! Var det varmt igår? Svar JA!!! =)
När vi kände oss klara i staden så åkte jag och Tove med Felicia hem till henne där vi sedan stannade tills i förmiddags. Vi lagade tacos, kollade melodifestivalen och hade det hur mysigt som helst. Dock såg vi väl inte så väldigt mycket av de olika bidragen då vi samtidigt satt och pratade om allt och ingenting. Jag missade faktiskt Robins bidrag trots att jag satt i soffan en sisodär fem meter från tv:n haha! Men att Danmark vann uppfattade jag i alla fall, en värdig vinnare om jag får säga vad jag tycker.
Nu när det är uppehåll i regnandet ska jag snabba mig ut på en liten promenad innan jag sedan tar fram matteboken! Ha en fin kväll allihopa! Puss och kram <3
 
 
 
 


Kommentarer
Tove

Det var jättemysigt att träffa er! Så himla kul vi har, alltid. Det där med glassen låter bekant, haha. Vad synd att du missade Robins bidrag men sånt får man tåla när jag och felicia är med...

Tusen tack för helgen! Ser såååhääär mycket fram till nästa<3

Svar: Åh jag längtar också! Men hans bidrag har man ju trots allt hört ett antal tusen gånger förut ;)
SannaCeciliaNyberg

2013-05-19 @ 20:45:57
URL: http://www.tovetankar.blogg.se
coolingen

Worlds greatest! <3

2013-05-19 @ 21:00:45
URL: http://thisway.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0