Våffelfrukost

 
 
Ni missade väl inte att det var våffeldagen igår? Då jag faktiskt inte åt någon våffla överhuvudtaget(!) så fick det bli våffelfrukost idag istället! Jag tror inte jag behöver skriva att jag njöt! :) Detta är något som jag tycker är riktigt underbart med att ha lov. Att man verkligen kan ta sig tid på morgonen för att göra en riktigt smarrig frukost och sedan njuta av den i lugn & ro!
 
Idag är det alltså tisdag. Jag har ett ärende i Hbg efter lunch, men annars har jag inget speciellt planerat. Min busiga lillasyster trillade in här imorse så förmodligen kommer lite av min uppmärksamhet att gå till henne!
 
Hoppas att ni får en fin dag! Kom ihåg att ni alla är unika, värdefulla och speciella på ert eget sätt!
 
Puss&Kram =)

Våfflor toppade med hallon och melon, mmmmmmm..... ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0