Shake it till we break it....

 
Hej på er, är allt bra?
 
Genrepet idag gick bra, men jag kan lova er att det kändes väldigt konstigt att åka till skolan en lördag! Inget jag skulle göra frivilligt inte! ;)
 
Nu ska jag snart ta mig in till stan för andra gången idag då jag och en fin vän ska gå på hennes systers projektarbete. De har anordnat en välgörenhetskväll för Shaking Generation. Det är en organisation för de personer som har drabbats av parkinsons. Jag tror att det kommer bli en trevlig kväll med lite föreläsning, roliga aktiviteter och underhållning! Det börjar inte förrän halv åtta men jag och vännen min ska lyxa till det med ett restaurangbesök innan, mysigt värre! :)
 
Nu måste jag kila, ha en fin kväll allihopa! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0