Roses

 
 
Godmorgon!
 
Idag blir det inte en sådan lugn fredagmorgon som jag vanligtvis brukar ha då fysikskrivningen börjar 08.10. Men då får jag det i alla fall snabbt överstökat vilket känns ganska så skönt!
 
Fredag idag alltså, inte ens ett fysikprov kan förstöra den härliga känslan! Efter skolan idag ska jag umgås med en gammal barndomsvän som jag inte har träffat på många år. Det är så tråkigt när man av olika skäl tappar kontakten med människor och jag tycker därför att det är superkul att vi har börjat prata igen och bestämt oss för att ses! Jag har alltså verkligen en eftermiddag att se fram emot och det är inte helt fel det inte! :)
 
Hoppas att ni får en fin dag! Ta hand om er!
 
Puss&Kram =)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0