Otur i spel, tur i kärlek?

 
Finaste hunden <3
 
Hejsvejs!
 
Idag fick jag äntligen min sovmorgon! Eller sovmorgon och sovmorgon... jag var väl uppe vid åtta, men då kände jag mig utvilad! Bara vetskapen om att man kan ligga kvar i sängen utan någon tid att passa är så skön! Vanliga söndagar brukar jag vid den här tiden vara i full gång på jobbet, men då vi som sagt även har genrep idag så fick jag ta ledigt. Dock börjar inte genrepet förrän klockan ett idag och det tackar vi för! ;)
 
Jag hade en riktigt bra lördagkväll igår! Jag och min vän började som sagt med att lugna våra kurrande magar och därefter traskade vi vidare till Banhof där välgörenhetskvällen var. Som jag skrev igår så var det ett projektarbete och alla pengar de fick in under kvällen gick till organisationen Shaking Generation för de som har parkinsons. De hade anordnat det hela riktigt bra tycker jag och de hade fixat superfina priser till lotteriet. Jag som inte alls brukar ha tur när det gäller lotterier vann naturligtvis ingenting, men då jag vet att de hundra kronorna jag la på mina lotter går till något bra så gör det inte så mycket. Min vän vann däremot en ryggsäck som innehöll saker värda 1500kr från J:sons och ett presentkort på Matz Skor värt 500kr! Men man brukar väl säga att om man har otur i spel så har man tur i kärlek? ;)
 
När vi kände oss nöjda på Banhof tog vi bussen vidare till en kille som hade "chillkrög" hemma hos sig och där befann jag mig tills jag senare åkte hem. En lyckad och mysig lördagkväll hade jag med andra ord! :)
 
Nu hoppas jag att vi alla får en bra söndag!
 
Puss&Kram =)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0