Långfredagen 2013

Hej hej bloggen!
 
Idag har det varit en något lugnare dag en gårdagen. Jag började den med en lång frukost och därefter dumpade jag mig själv inne på mitt rum och slappade där resten av förmiddagen. Vid lunchtid for familjen iväg till Hembygdsparken i stan där vi mötte upp Henrik (mammas gamla sambo / Matilda "låtsas" pappa) samt hans mamma (Matildas "låtsas" farmor) och hennes kille. Där gick vi runt och tittade på djuren och lekte lite i lekparken innan vi gick in och åt lunch i värdshuset. Jag rekomenderar starkt deras mat som var urgod! ;)
 
Jag har nu varit hemma och tagit det lugnt på eftermiddagen och ska snart fara hem till en tjej på påskmiddag som jag blev spontant inbjuden på i förmiddags. Det är alltid lika uppskattat att få en trevlig inbjudan sådär när man som minst anar det! Kvällen får dock inte bli allt för lång då jag ska befinna mig på jobbet 07.00 imorgon!
 
Ha nu en fortsatt bra långfredag allesammans! =)
 
 
 
Det var aningen roligare att leka i Hembygdsparken när man var mindre, det är så tråkigt att man ska behöva växa ifrån vissa saker! Man märker även att man har vuxit en del när man är där, jag kommer ihåg när jag lätt som en plätt tog mig in i väderkvarnen på bilderna ovan. Idag var jag nästan tvungen att krypa ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0