Genrep

 
 
Godmorgon!

Det blev inte direkt någon sovmorgon idag heller då jag faktiskt ska befinna mig i skolan klockan nio för genrep! På svenskan har vi i några månader nu arbetat med pjäsen Othello skriven av William Shakespeare. Vi började med att skriva om manuset och har sedan dess repeterat. Nu på onsdag har vi föreställning så hela helgen samt måndag och tisdag är det genrep som gäller! Min helg är alltså ganska så fullbokad om man säger så, men vi repeterar tack och lov inte hela dagen lång så lite annat kommer jag även att hinna med!
 
Hoppas ni har en härlig lördag som väntar! :)
 
Puss&Kram =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0